2015/01/27

Ćwiczenia

Hej,

Obiecałam sobie, że w nowym roku poświęcę trochę czasu na ćwiczenia i drobną gimnastykę.
Zakupiłam odpowiedni sprzęt i postanowiłam 3-4 razy w tygodniu odrobinę się porozciągać. Dodatkowo od dawna uwielbiam spacery więc chodzę całkiem sporo. Spaceruję po około 8 km średnio 3 razy w tygodniu. Mój sprzęt do ćwiczeń to skakanka, hula-hop, hantelki oraz poduszka sensomotoryczna do ćwiczenia równowagi. Ta poduszka to super sprawa, można wykonywać ćwiczenia na stojąco, siedząco oraz na leżąco. Dodatkowo można siedzieć na niej przy pracy na komputerze gdy bolą nas plecy.




Co udało mi się zrobić:
Skakanka - 15 min
Hula-hop - również 15 min
Poduszka - wykroki/wypady (chyba wszystkim znane z zajęć na w-fie) niby nie takie trudne, ale na tej poduszce sprawiły, że było to całkiem spore wyzwanie, 24 powtórzenia
Hantelki -uginanie ramion z hantlami na przemian 15 powtórzeń x 3 serie

Myślę, że na dzisiaj w zupełności wystarczy ;)

Proponuję też basen, sama się wybieram i zachęcam każdego. To świetnie spędzony aktywnie czas, a nasz kręgosłup będzie nam wdzięczny.

Jeśli rozwinę się w tym temacie to na pewno dam Wam znać. Gdybyście mieli jakieś sugestie dla początkujących to chętnie poczytam.


Trzymajcie się!


36 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że się uda. Mąż mnie motywuje ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam :) Codziennie sobie powtarzam, że od jutra zacznę się więcej ruszać i mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najtrudniej jest zacząć... ;)

      Usuń
  4. Ja kiedyś ćwiczyłam ale zaprzestałam z uwagi na utratę wagi :/ Teraz chcę przytyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś specjalnie zbilansowana dieta mogłaby Ci pomóc.

      Usuń
  5. Dobry pomysł! Też ostatnio wzięłam się za sztangielki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam zamiar sprobowac biegania raz jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja nie lubię biegać. Mam też trochę problem z kolanem...
      A za Ciebie trzymam kciuki ;)

      Usuń
  7. Powodzenia ,wytrwałości i czekamy na efekty :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas być może się pochwalę ;D

      Usuń
  8. ja czuję się taka "zastała" że też wreszcie muszę się ruszyć, bo jeszcze chwila i kości mi zaczną chrupotać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię ćwiczyć, ale wiem, że by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D a ja musze jeszcze popracować nad dietą...

      Usuń
  10. ja polecam chodzenie na spacerki:) codziennie idę 3 albo 3 przystanki na piechotę do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zastanawiam się nad zapisaniem na siłownię albo fitness :):)

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siłownia to też świetna sprawa :) tylko na początku warto poprosić instruktora o porady "co i jak" ;D ... najlepiej właśnie jakiś karnet wtedy będzie taniej :)

      Usuń
  12. Ja jestem całkowitym kanapowcem. :p
    Życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo powodzenia i wytrwałości w realizacji planów!

    Uwielbiam skakankę, nieźle daje mi w kość

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam ćwiczyć z Mel B :)
    Kocham wszelkie ćwiczenia na nogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się z nią ćwiczy, kiedyś próbowałam :) i czasami nadal to robię :)

      Usuń
  15. Dla mnie numerem jeden jest skakanka, absolutny hit nie wychodzący z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie numerem jeden jest skakanka, absolutny hit nie wychodzący z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się wzięłam za ćwiczenia, mam nadzieje że wystarczy mi motywacji i tak szybko nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :)