2017/08/19

Nowy manicure

Hej,

dzisiaj przychodzę do Was z nowym pomysłem na manicure hybrydowy.

Takiego wzoru jeszcze tutaj nie było. Bardzo podoba mi się jego prosta forma, która nie jest taka oczywista.

Do wykonania tej stylizacji użyłam lakierów hybrydowych marki Semilac

  • 136 Creamy Muffin,
  • 076 Black Coffee
oraz Top o matowym wykończeniu marki NeoNail.






Aby namalować wzorki użyłam sondy do zdobień oraz pędzelka z cieniutkim włosiem.







A co Wy myslicie o efekcie końcowym? Przypadł Wam do gustu?


Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Piękne :) Lubię taki minimalizm na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moze kiedys u siebie takie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor bazowy - idealny odcień nude! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę że znalazłam idealny nudziakowy odcień :))

      Usuń
  4. Ten wykrzyknik super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na początku miała być tylko kreska, ale jednak dodałam tę kropkę:))

      Usuń
  5. Ale fajne zdobienie! Proste ale jakże pomysłowe :)A kolor - cudowny nudziak... uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24/8/17 00:53

    cudny nudziak, jest to jeden z moich semilacowych ulubieńców

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :)