2016/05/13

Tworzenie nowych odcieni

Witam serdecznie

Na pewno miewacie sytuacje, gdy kolory, które posiadacie odrobinę Wam się znudziły lub po prostu jest Wam w danym momencie potrzebny taki, którego aktualnie nie macie ;/
W takiej sytuacji możecie stworzyć nowy odcień :)




Wystarczy, że w jakimś pojemniczku lub na tacce wymieszacie dwa różne kolory lakierów hybrydowych i w ten sposób powstanie nowy. Tego typu lakiery mają to do siebie, że nie wyschnął po chwili tak, jakby stało się to ze zwykłymi lakierami do paznokci.
Ja chciałam uzyskać jasny róż więc zmieszałam różowy kolor z białym. Do wymieszania użyłam czystego pędzelka.






Mam nadzieję, że moja mała podpowiedź pozwoli Wam stworzyć jeszcze więcej pięknych i ciekawych zdobień :)


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Wyszedł Ci na prawdę piękny kolor! :) sama muszę popróbować i wymieszać ze sobą to i owo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wyszedł uroczy, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek, uwielbiam wszystkie odcienie różu na paznokciach szczególnie wiosną/latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :). Rzeczywiście z klasycznymi lakierami raczej byłoby trudno :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :)