2016/01/21

Coś nowego, błyszczącego :)

Hej, hej

karnawał pełną parą więc przygotowałam śliczne błyszczące paznokcie :)
Kupiłam ostatnio na stronie Cosmetics Zone pyłek, który miał dawać efekt syrenki. Mam wrażenie, że powinien być jeszcze drobniejszy, ale może tylko mi się wydaje. Nie mniej jednak efekt jest naprawdę piękny. Pyłek wtarłam w warstwę dyspresyjną, zmiotłam nadmiar pędzelkiem i pokryłam to Topem. Zadziwiające jest to, że pyłek nałożyłam na kolor brązowy (Semilac - Black Coffee 076) a wyszedł kolor szmaragdowy. Naprawdę chyba się nie spodziewałam takiego intensywnego błysku. Całkiem nie w moim stylu, ale trzeba przyznać, że pięknie się prezentuje. Na pozostałe paznokcie nałożyłam Semilac - Night in Vegas 081.











Jestem ciekawa jak ten efekt poradzi sobie z innymi kolorami :)



Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło :) Dziwne aż że z brązu pyłek zrobił szmaragd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor wyszedł. Taki inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy, a ja w sumie rzadko noszę zieleń na paznokciach :)

      Usuń
  3. Jeśli ten jest dla Ciebie za gruby to wypróbuj pyłek Indigo, jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten pyłek z Indigo też muszę wypróbować :)

      Usuń
  4. przepięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor! Zachwyciłaś mnie! Ostatnio chodzę po drogeriach i jakoś kupiłby nowy kolor ale nie wiem jaki, a tu już wiem :) Spróbuje zrobić podobne!
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, zupełnie moje kolory - ten brokatowy butlekowy jest wspaniały ;)

    ps, jakbyś szukała pomocy z szblonem to się polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :)