2015/09/18

Sweet Pink

Hej :)

Jak mija Wam wrzesień? Przygotowujecie się już do jesieni? Czy czuć ją już u Was w powietrzu?
U mnie jeszcze nie :) A te słodkie cukierkowe paznokcie są tego przykładem! Zamawiając ten lakier nie byłam pewna na jaki róż się zdecydować, kilka godzin spędziłam przeglądając grafikę Google :) obawiałam się że ten odcień będzie za jasny, ale jest idealny :D
Zakupiłam też ostatnio zestaw pędzelków do zdobień -  taki zwykły, w sklepie claire's (dokładnie te). Na razie idzie mi to mozolnie, nie mam wprawionej ręki, ale może z czasem wyjdzie mi coś ładnego :)










Lakier Semilac - kolor 003 Sweet Pink


Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odcienie różu na paznokciach. Ale faktycznie - róż nie jest jesiennym kolorem ;) Ten odcień wyjątkowo, bo bardzo cukierkowy. U mnie dziś też paznokciowy post - zapraszam w wolnej chwili! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle masz idealne paznokcie :) zazdroszczę! Ja swoje dzisiaj będę malować i zastanawiam się nad kolorem... ale chyba postawie na beże albo koralowy bo jest moim ulubionym kolorem :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. to zupelnie tak jak ja,zakupilam pedzle w zeszlym tygodniu, rowniez talentu nie posiadam ale mysle, ze odrobina wprawy i bedziemy uzywaly pedzli jak profesjonalistki :D
    jak nalozylas te blyskotki? ja nie mam cierpliwosci do takich rzeczy -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tych błyszczących kropeczkach jest trochę roboty, każdą kładę pojedynczo - nakładam patyczkiem na lepką warstwę hybryd. Pociągam Topem i utwardzam w lampie ;D.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :)